14.5.05

Hay Bin Kunduz!

Yarın LES'e gireceğim. Pek çalıştığım söylenemez, zaten mantık ve yorum gücüne dayalı bir sınava nasıl çalışılır ki :/ Pazar sabahı olduğu için zıpalarımı da başka bir hocaya emanet edeceğim. Bu sorun değil ama öyle bir sorun var ki o da üst solunum yollarımda vuku bulmakta... Bugün öğleden sonra konuşma güçlüğü çekmeme neden oldu, biraz ateş de buna katılınca beni endişelendirdi açıkçası.

Eve gelir gelmez limonlu bir çorba ve bir tylol hot içtim, bir de boğaz pastili ile en azından yutkunabilir hale geldim :( Şimdi de greyfurt suyu içiyorum. Yarına inşallah geçer. Bu sınavın da bahanesi bu olsun istemiyorum. Hastalanmak istemiyorum! İyi gidiyordum son zamanlarda yine sıfırladık bağışıklığı. Gerçi son dönemin gerilimine iyi bile dayandım, iki gündür ciğerlerimdeki korkunç ağrının da sebebi ortaya çıkmış oldu. Hay bin kunduz! diyorum...