16.10.05

Gitsek

Havadan sudan yazmak istemiyorum, özellikle de şu tepemin tasının attığı, genelde gemileri yakmış durumda olduğum ama kafamı yormamak için kendimi geyik muhabbetine ve çengel bulmacaya adadığım dönemde.

Sinirimi dile getirmek niyetinde ise hiç değilim. Çünkü o dile geldikçe büyüyen birşey. Olumlu tarafından bakmaya çalışıyorum sadece. Fena halde sabıra ihtiyacım var. Bu sinir beni fişekliyor, hayatımdaki birşeyleri artık düzene sokmanın zamanı gelmiş bunu anladım. Çok geç kaldım hayata, koşsam yetişir miyim?

Söyleyecek herşeyi Yavuz Çetin ölmeden önce söylemiş...

Bana öğretilen herşey
Bana önerilen herşey
Bana dayatılan yaşantı
İşe yaramaz bir çöplük
Yarattığınız sistemler
Kullandığımız yöntemler
Yaşamak istemem artık aranızda
Belki de terslik bende
Yapamadım bu düzende
Kaçacak delik arar oldum
Sürüngenler şehrinde
Eğitilmiş köpekler
Doymak bilmez maymunlar
Yaşamak istemem artık aranızda
Benden bir ruhsuz yaratmayı nasıl başardınız?
Benden bir hissiz yaratmayı nasıl başardınız?
Benden bir uyumsuz yaratmayı nasıl başardınız?
Benden sizden biri yaratmayı
Nasıl başardınız?!!
Yaşamak istemem artık aranızda