22.11.07

Zaman Zaman

Buraya yazmayınca zaman daha hızlı geçiyor sanki. :) Bunu bahane ederek yazmıyorum. Aslında anlatacak o kadar şey oluyor ki, yine de anlatmıyorum, bekliyorum. Burayı da bekletiyorum.

Geçen gün internetten kitap sipariş ettim. Beni tanıyanlar bilirler, en keyif alarak okuduğum yazar İhsan Oktay Anar'dır. Yeni kitabı "Suskunlar"ı sipariş ettim. Bir de tarih hocasının tavsiye ettiği bir kitap vardı ne zamandır alış veriş sepetindeydi onu istedim, Fedailerin Kalesi Alamut - Wladimir Bartol. Kitaplar bugün elime geçti, bir an önce okumaya başlayacağım. Bu defa kitabı ideefixe'den sipariş ettim. Gayet hızlı ve sorunsuzdu. Daha önce yaşadığım kargo sorunlarını yaşamadım. Kitaplar hakkında yorumlarımı da bitirdikten sonra yaparım artık.

Dersanede işler yoğunlaştı yine, gün geçmiyor ki elimde düzeltmesi yapılacak birşey olmasın. Denemesiydi, taramasıydı, fasikülüydü... uğraşıp duruyoruz. Kurtulmak için gün sayarak tabii. Fırsatını bulur bulmaz uzaya gitme planlarımı devreye sokacağım. Okuyan hala bir kaç kişi varsa dualarınızı beklerim :)

Kuzenlerimden biri, ki bende onlardan çok var :), askere gitti. Onu yolcu ettik. Çok hüzünlü oluyormuş asker uğurlamak. Birini uğurlamak, birini beklemek tüm bunlar gerçekten çok zor şeylermiş. Allah tüm gidenlere selamet, bekleyenlere de sabır versin. Sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşAllah.

Neyse söyleyeceklerim bu kadar. Galiba... Aklıma gelmedi. Gelince yazarım.

Bitti.