14.1.06

Yarıyıl Tatili

Bayram bitti... Zaten pek formunda geçirdiğimi söyleyemeyeceğim. 1 kere evden çıktım, alış veriş yaptık ablamlarla, bir de anneanneye gittik. Onun dışında evde çalışarak geçirdim bayramı. (Ne bayram ama :/ )

Bayramdan sonra 1 hafta daha tatilim var. Bu tatili de evde öldürmeye niyetim olmadığından Ereğli'ye gitmeyi planlıyordum. Dün ani bir kararla hep beraber gelmeye karar verdik ve ailecek Ereğli'deyiz :) 1. geleneksel Ereğli buluşusu Bilallerin burada olmaması hasebiyle bilinmeyen bir tarihe ertelenmiştir. Artık yaza inşallah diyoruz ve Panse ile Tuğba'yı hatta İstanbul Blogger Cephesini de bu organizasyona dahil etmeyi planlıyoruz. Bu arada Bursa'yı da unutmamak gerekli. ;)

Şimdi Ereğli'de ilk sabah ve zorlu bir pc klavyesinde düşündüklerimi harflerle ifade etme mücadelesi veriyorum. Hava da kapalı, deniz puslu görünüyor. Hatta gökyüzü ile aynı renk olduğu için ayırt edilemiyor :( İnşallah açılır diyeceğim ama sanmıyorum. Yine de denizin yakınlarda olduğunu bilmek insana büyük keyif veriyor. Her neyse... Ben 1 hafta kadar buralarda olurum sanıyorum (herhangi bir aksilik çıkmazsa). Umarım dinlendirici bir tatil olur. Sonra zorlu maraton yeniden başlayacak. Sabra ve enerjiye ÇOK ihtiyacım olacak.