26.1.07

Zıpa Masajı

Evet iyice uzattım arayı, artık bir şeyler yazmanın vakti geldi değil mi? Öncelikle keyfimin yerinde olduğunu yazayım, işler yolunda. Arada iş hayatındaki tansiyon yükselse de artık bununla yaşamayı öğrendim sanırım. Sağlığım için ise aynı şeyi söyleyemeyeceğim zira bir ay içerisinde 3. kez grip oluyorum. Zaten her biri 10 gün sürüyor. Yani ben tam kurtuldum, ohh iyiyim derken yeniden yatağa düşüyorum. Çok ilginç. Bunu bağlayabileceğim hiçbir şey yok üstelik. Yani ne haddinden fazla tempo, ne üzüntü, ne başka bir şey. Öyle işte, bendeki bağışıklık sistemi dandik.

Yağızlar hala bizdeler. O gidince nasıl alışacağım eski düzene bilmiyorum. 1 aydır burdalar ve bu bir ayda zıpa o kadar büyüdü ki, insan inanamıyor. Şu sıra kendi kendine sesler çıkarmaya başladı. Çığlık atıyor :) Ses çıktıkça da keyifleniyor.

Geçen gün öğrencilerim sınıfa balon getirmişler tenefüste şişirmişler ben de derse girince ellerinden aldım ben oynayacağım diye... Biraz takıldım, oynadık falan, eğlendik sınıfta. Sonra balonlardan birine bunu yeğenime götüreceğim diye el koydum. :) Akşam iyice yıkadık verdik eline, bizim zıpa balonu emmeye başlamasın mı :D Ertesi gün sınıfta anlattım da çocuklar gülmekten koptu eheheh. Ablam da alış verişe gittiğinde Yağız çok sevdi diye bir sürü balon almış. Balonları şişirdik, havaya atıyoruz, bizimki bir heyecanlanıyor, deli oluyor gülmekten. O güldükçe de ben deli oluyorum. Günler böyle geçip gidiyor. Strese, derde, tasaya birebir işte zıpa masajı dedikleri bu olsa gerek ;)O gidince nasıl geçer bilmiyorum.

Devam edecek...