5.12.06

Beytepe Kampüs


Okula gittim bugün, diplomanın onaylı örneğini almak için. Sanki okulu dün bırakmışım bugün geliyorum gibi geldi. Herşey kaldığı yerden devam edecekmiş gibi. Sanki aradan yıllar geçmemiş, biz hiç büyümemişiz, değişmemişiz gibi... yollarda yürüyen yüzleri tanıyacakmışım gibi geldi. Şaşkın şaşkın geçmişe döndüğümü düşündüm. İtiraf etmeliyim ki işe gidene kadar o etkiden çıkamadım. :/

Beytepe'nin her mevsimi güzeldir ama sonbaharı ve ilkbaharı başka güzeldir. Bunu değerlendirmek istiyorudum ama tek kare bile fotoğraf çekemedim işim olduğu için. Bir gün gidip tüm günümü fotoğraf çekerek geçirmek istiyorum.

Fotoğraf wowTurkey'den Ceren'e ait, henüz kendisinden izin almadım, emr-i vaki yapmayı düşünüyorum :D Umarım kızmaz. Ne yapayım mükemmel bir fotoğraf dayanamadım çaldım ehehe "keşke ben çekseydim" denilecek kadar güzel ama keşke çekerken oralarda olsaydım yeterdi diyorum. Ve çok kıskanıyorum onu hala hergün orada yeni güne uyandığı için. ;)