27.11.07

Fobi

Birazdan çıkmam lazım, işe gideceğim. Hazırlandım, eskisi kadar uzun sürmüyor artık hazırlanmalarım. Sıkılıyorum, hemen gidip dönmek istiyorum. Sanırım sevmiyorum işe gitmeyi.

Geçen gün bir sağlık dergisi geçti elime, eski bir sayı. Okulların açıldığı aydı sanırım. Okul korkusundan bahsediyordu. Belirtiler şöyleymiş;
-uykuya dalamama
-sürekli yorgunluk hissi
-uykudan yorgun uyanma
-karın ağrısı, kendini hasta hissetme
-son olarak da okula gitmek istemediğini söyleme şeklinde seyrediyormuş...
Bende sanırım tam bu son noktadayım. Ama benimki okul korkusundan ziyade nefret etme boyutuna ulaştı. Zıpalara alışamadım bu sene. Kendimi turist gibi hissediyorum. Hele iki tane sınıfım var ki, sanki idareten bendelermiş de bi süre sonra başkası alacakmış gibi. Benimseyemedim sınıfları. Bu da motivasyonumu düşürüyor tahmin edersiniz. Mesleğimden soğumamak için derhal bir şeyler yapmam gerek. Ama sanırım onun için de bekliyorum.

Bu sıra yine her şeyi erteliyorum. Son bahar gelmeden bir kaç kuru yaprak, sarı ağaçlar, yani özetle muhteşem son bahar fotoğrafları çekmek istiyordum. Lakin hareket edip de çıkıp dışarı çekemedim. Geçecek tüm bunlar. Ertelemeyi bırakacağım ve tabii beklemeyi de. Çok az kaldı çok...

Şimdi çıkmalıyım, geç kalmasam iyi olur. :/
Hoşça kal!