23.3.08

Kendime Yeni Bir Ben

Sana hiç bahsetmediğim yeni hayatımdan bahsedeyim. Uzun zamandan beri ilk defa kendimi şanslı hissediyorum, daha önce bahsettiğim gibi bu iş olayı ile hayatım değişti. Yeni iş, yeni bir hayat oldu, adapte olma sorunu yaşamadım neyseki. Daha geldiğim gün bir evim ve bir ev arkadaşım oldu. Annemlerle ufak tefek ihtiyaçlarımı gördük ve onlar gittiler. Ertesi hafta dönüp evin eksiklerini ve benim eşyalarımı getirdiler. Ev dolu dolu bir ev haline geldi. Gerisi de zaten evden işe, işten eve modu. Hatta o kadar iyi yerleştim ki ilk gribimi geçirdim bile. Üstelik yalnız. Ailem olmadan atlatabileceğimi sanmıyordum ama iyiyim şimdi :D Biraz öksürük devam ediyor ama onu da önümüzdeki günlerde atlatırım inş.

Yeni hayatımda yalnız başına getirdiğim ilk hafta sonu bu. Çok uzun gelmiş olmalı ki blog yazacak zaman bile bulabilmişim kendime :D Sıkıcı demiyorum, bu haksızlık olur.

Yeni zıpalarımdan bahsedeyim. İki okula birden gidiyorum bu sene, kendi okulum çok rahat, zıpalar çok akıllı, saygılı, çalışkan... çok sevdim onları, hemen kaynaştık. İsimleri öğrendim (sayılır) ama diğer okulda hiç öyle değil, hep çocukları fırçalamakla geçiyor derslerim. Kalabalıklar, bir sürü kaynaştırma öğrencisi var. Onlarla ilgilenmek çok zormuş. Oraya gittiğim günler dersaneyi çok özlüyorum, niye geldim ki zalak gibi diyorum ama diğer okula gidince bu düşünceden uzaklaşıyorum. Neyseki sevdiğim okul benim asıl okulum, seneye de orda olacağım her hangi bir aksilik çıkmazsa.

İlk maaşımı geçen hafta aldım, faturalarım, kredi kartlarım, kira, yakıt derken kuş kadar bi maaş kaldı :D Bu harcamaları planlayıp ona göre harcamak lazım, artık ev geçindiriyoruz kolay mı? :D Para biriktirmem lazım, araba almak istiyorum.

Bu arada internetten printer sipariş ettim, kargo talihsizliğim umarım burda da kendini göstermez. Acil bir ihtiyaç benimki, ondan hemen bir sinirle işten gelir gelmez internete girip sipariş verdik. Bu defa kabak mavi bilgisayarın başına patlar. Hiç gözlerinin yaşına bakmam :P

Neyse şimdilik bu kadar, yeni gelişmeler olursa yazarım ;)
Hoşça kal günlük :P