5.6.05

Psychedelic Pink Ani.

Sonunda günlerdir uğraştığım siteyi birşeye benzetmeyi başardım. (Cancan bak oldu;) Can'la konuştuğumuzda zor olduğunu çok uğraşmam gerekeceğini söylemişti. Dün gece biraz uğraştım ama çok yorgun ve uykusuzdum. Bu akşam ise kafamı toparlayıp yaptım birşeyler. Sonuç şöyle;

Psychedelic Pink Ani

Şimdilik ufak tefek birşeyler ekleyip anasayfa olarak belirledim ama uğraşılırsa daha enteresan birşeyler çıkabilir diye düşünüyorum. Siteyi freewebtown'da açmıştım ama salaklık yaptı tam tabiriyle. Limiti mi aşmışmışım neymiş. Yeniden aktive etmem gerekiyormuş. Kredi kartı numarası falan isteyince taşındım ordan. Şimdilik geocities'de deneyip, geliştirip sonra buraya geçiririm diyorum(Becerebilirsem tabii).

Son derece uykusuz ve yorgunum aslında. Bu hafta derece grubunun etütleri ve provalar (yayın için deneme çekimleri) çok yorucuydu. Tüm gün ayaktaydım, boş zamanları da laklak yaparak geçirince zihnen de çok yoruldum. Yarın dersanenin pikniği var. Tüm yorgunluğun max. noktaya ulaşması demek bu ama olsun. Önümde dinlenmek için koca bir yaz tatili var :)