2.7.05

Tarihi Gece

Sınavda neredeyse uyuyacaktım, ona rağmen çok kötü geçmedi. Sıkıldım çok, bırakıp çıkmayı bile düşündüm ama sabrettim, hatta matematiğe gelince biraz zevk almaya başladım. Dersaneden bir hoca ile aynı yerde girdik sınava. ODTÜ'deydik, ikinci oturumu beklerken çok eğlendik birlikte. Hatta bizi kesmedi, çıkışta Armada'ya gittik. Bu gece Antalya'ya gidecek tatile, 11'deymiş otobüsü o zamana kadar vakit geçirecektik. Bak görüyorsun değil mi insanlar tatile gitmeye başladılar. Oysa benim bitirmem gereken bir kitap var (tashih) :/ Neyse vakit geçirmek için sinemaya girdik. İyi de yapmışız...

Dünyalar Savaşı'nı izledik. Süperdi gerçekten. Efektler, müzik, çocuk oyuncu, en önemlisi Tom Cruise... Vampirle görüşmeden beri çok beğenirim Tom Cruise'u. Eskiden popüler olduğu için antipati duyardım. Oysa mükemmel bir oyuncu. Duygusallığı gerçekten mükemmel yansıtmış. Görsel açıdan da etkileyiciydi. Armada'dan eve gitmek için çıktığımda insanlar arasında ezilecekmişim gibi geldi. Etkisinde kalmışım. :D



Diyorum ki acaba yaşlandıkça mı böle oldu (?) Ehehe


Bir de aklıma gelmişken; film biter bitmez daha yazılar geçmeye bile başlamadan insanların kalkmasına sinir oluyorum! Böyle yaparak seni de kalkmaya zorluyolar. Oysa ben kalıp müziği de dinlemek ve değerlendirmek istiyorum!

Live8Live var, Pink Floyd'un çıkmasını bekliyorum, kayıt yapacağım :D
Tarihi bir gece. 25 yıl sonra yeniden biraradalar! Orada olmayı çok isterdim. Umarım Dünya turnesi olur bundan sonra.