27.6.05

Sözleştik

Bugün sözleşme için dersaneden aradılar. Kurumla 1 yıl daha sözleşme imzaladık... Mutluyum şöyle ki; dersane kurucularından ... Hoca ile biraz konuştuk. Dönem değerlendirmesi yaptık. Dönem içersinde idari personelden biriyle sürtüşmemiz olmuştu, tedirgindim açıkçası çünkü hoş birşey değil uyumsuzluk. Neyse idare benim tarafımdan olayın görünüşünü dinlemiş oldu. Biz senden gayet memnunuz, veliler seni çok seviyorlar çocukları anlatıyormuş, Esra Hoca diyorlar başka birşey demiyorlar, biz de seni seviyoruz, daha uzun seneler seninle çalışmak isteriz, eğer sen de bizden memnunsan dedi. Hocam tabii ki, ben de sizinle çalışmaktan mutluyum dedim ve imzayı çaktım.
Hep söylerim "Zıpaları seviyorum!" diye, şimdi eklemek istiyorum "Velileri de seviyorum" :D

Çok önemli birşey bu benim için. 1000'den fazla kişinin öğretmenlik için başvurduğu ve sadece Ankara'da 300 den fazla öğretmeni olan büyük bir kurumda tutunmak, bir de yılların hocası ve dersanenin kurucusundan bunları duymak insanı biraz onore ediyor.
Uçuyorum desem yeter heralde :)