25.6.05

Öğretmen - Öğrenci Diyalogları

Öğrenci: Öğretmenim! Şimdi dünya yuvarlak ya, denizler neden dökülmüyor?
Diğer öğrenci : Tam dökülecekken dönüyo olm!
Öğretmen: Puhaa!

---------------------------------------------

Öğretmen sınıfa hücre konusunu anlatmaktadır. Kadir'i göstererek sorar (Kadir ufak tefek bir öğrencidir)...
Öğretmen: Söyleyin bakalım benim mi daha çok hücrem var Kadir'in mi?
Kadir: Benim öğretmenim!
Öğretmen: Neden???
Kadir: Çünkü öğretmenim siz yaşlısınız sizin hücreleriniz ölmüştür...
Öğretmen (Bozulma, şaşırma, gülme arası bir modda): Kalk bakalım ayağa (öğretmen elini beline koyar) Şimdi söyle bakayım kimin daha çok hücresi var?!
Kadir (sessiz): Sizin öğretmenim...

------------------------------------------------------

Öğrenci: Öğretmenim kurbağalar da yeşil onlar da mı fotosentez yapıyor?
Öğretmen: Evet Emin, çekirge de var mesela...

-------------------------------------------------------

Öğrenci: ... biz en iyi sınıftık okulda, bu sene iki sınıfı birleştirdiler, sınıf başkanımız bile çok yaramaz, konuşanları yazıyor hede hödö (anlaşılmaz bir dolu cümle).........
Öğretmen: Sen hiphopcı olsana
Öğrenci: Höö? ...neyse işte, öğretmenimiz bize daha hareketi anlatıyor, ama öğretmenim hiç anlamıyorum, bi de öğretmenim biz geçenlerde pikniğe gitmiştik.......
(Bitmez!)

---------------------------------------------------------

Öğretmen etütte yazılısı olan öğrencileri çalıştırmak için birinin defterini alır. İnceler...
Öğretmen: Ne çok örnek çözmüş hocanız, walla bravo...
Öğrenci: O dersane defterimiz hocam
Öğretmen: Yaa! Bu defteri ben mi tutturdum. Aayyy bi daha bakiimmm... :D

-----------------------------------------------------------

Periyodik cetvel konusu anlatılmaktadır. Grup isimleri verilir, geleneksel günlük hayatta karşılaşılan şeylerin öğretmene sorumu kısmına geçilir.

Öğretmen - ...halojen lambalar var mesela...
Öğrenci - Öğretmenim biz bi kere sınıfta florasan lambayı düşürmüştük, kırılınca içinden beyaz bir gaz çıkmıştı, o ne?
Öğretmen - O onun ruhu...
Sınıf - Ahahaaa. Cep telefonuyla çekmişler hocam ben de (ben de..., ben de..., ben de...) gördüm ahahaa

----------------------------------------------------------

Zil çalar...
Öğrenci - Hocam ara verecek miyiz?
Öğretmen - Verelim mi?
Öğrenci - Hocam biz 4. kata çıkmalıyız.
Öğretmen - Büyük olm o kızlar sizden, hem onlar gitmişlerdir bu saatte.
Öğrenci - Yok hocam geçen hafta bu saatte burdalardı.
Öğretmen - İyi hadi verelim...

---------------------------------------------------------

5-6 kişilik etüt, sohbet&ders gitmektedir...
Öğrenci: Ben bir defa saçlarımı boyamıştım (erkek öğrenci)
Öğretmen: Annen saçlarını boyuyordu, artanla sen boyadın...
Öğrenci: Yok, halam boyuyordu, gel senin saçını da boyayalım dedi, tamam dedim.
Öğretmen: İyiki başka birşey yapmıyordu...
Diğer öğrenci: Manikür, pedikür :D

---------------------------------------------------------

Duyu organları anlatılmaktadır...
Öğrenci: Hocam, kulak kirinin tadı nasıldır?
Öğretmen: İnanmıyorum Buğra, bakmış olamazsın!!!
Öğrenci: Böyle acı bir tadı var hocam... :D

-------------------------------------------------------------

Öğretmen daha önceden öğrencilere formül kağıdı dağıtmıştır. Yeni bir formül ekletmek için kağıtları çıkarmalarını ister. Öndeki öğrencinin fotokopisi diğerlerinden silik çıkmış bir fotokopidir. (benim çektirdiklerim değil, belli.)
Öğretmen: Emre ben sana formül kağıdı vermedim mi? Arkadaşından mı çektirdin?
Yanındaki öğrenci (aynı okuldalar): Öğretmenim o okulda 50 bin liraya fotokopisini çektirip sınıftakilere 100 bin liraya satıyor.
Öğretmen: Emre öyle mi? Helal olsun walla, bu bi tek senin aklına geldi koca dersanede... Puhahah

Öğretmen 5-10 dakika sonra sınıfı çalışmıyorsunuz diye fırçalar...
Öğretmen: Çok zekisiniz hepiniz ama çalışmıyorsunuz! Dersten başka herşeye çalışıyor kafanız...
Öğrenci (Emre): Ticarete çalışıyo...

-------------------------------------------------------------

Öğretmen, besin piramitlerini anlattıktan sonra onlardan defterlerine örnek piramitler oluşturmasını ister;
Öğretmen: Emre sen yaz bakalım örneğini tahtaya
Öğrenci (Emre): Ot, Tırtır (tırtıl yazmaya çalışıyor)...
Sınıf: Ahahahaha