29.6.05

Yazgımda tashih hatası arıyorum!

" Bekayı hak tanıyan, Sa’yı bir vazife bilir,
Çalış çalışki, beka sa’y olursa hak edilir"

Mehmet Akif ERSOY


Günlerdir uykusuz dolaşıyorum. Bir yanda bilgisayar masası bir yanda çalışma masası, ben sandalyemde bir o yana bir bu yana kayıyorum. Başım dönüyor... Yaprak testler, dergiler, kitaplar havada uçuşuyor ben içine gömülüyorum. Yazgımda tashih hatası arıyorum! Dün gece yattığımda saat 5'i geçiyordu. Ama büyük iş yaptım, değdi yani. Bugün de aynı durumdayım. Çalışıyorum.

Saat verip, toplanıp birlikte çalıştığımız için kaytarmak olmuyor. Bu sabah saati kapatıp tekrar uyumuşum. Uyandım apar topar hazırlanıp çıktım. Kahvaltı yerine bir çubuk kraker, öğle yemeği yerine de acı bir çay içtim. Eve geldiğimde kimse yoktu. Hatta evde ekmek de yoktu, yemek de. Bir de markete gitmek zorunda kaldım, oysa son enerjimi merdivenlere harcamıştım :(

Neyse ama bütün işlerimizi bu iki haftada bitirirsek yaz için hiç bir yayın işi kalmıyor. Bu demek oluyor ki acil tatil planları yapıp hemen kaçmak lazım. Buldukları zaman belki iş çıkarırlar (Tembel öğretmen!) :D