24.8.05

SinirSeli

Saatlerimi nerde ne uğruna geçirdiğim kimseyi ilgilendirmez. Yaşam tarzım konusunda eleştirilmekten hoşlanmıyorum. Herkes kendi işine baksın! Sinirlerim tepeme çıktı zaten.

Hayır "Sana ne?!" diye sorarlar insana. Herkes kendi kıta sahanlığındaki kişilerle ilgilensin. Benim bölgemde değilsin. Eğer yanılıp yenilip açık kapı bulduysan tek kelimem var sana söyleyecek "Dışarııı!"

İş işte kalsın özel ayrı bir yerde. Kimse kimsenin hayatını eleştirmesin sonra. Bu ne 'en doğru benim'ciliktir bu ne başkalarında 'kusur aramacılık'tır anlamadım gitti. Benim doğrularım seninkiyle bir olmayabilir, kimseninkiyle bir olmayabilir. Zorla uydurabileceğini mi sanıyorsun? Peki bu sana ne kazandıracak hiç düşündün mü? Kazandığın antipatimle sonsuza kadar neşe bulacak mısın?.. Bazen patlasam diyorum canlı bomba gibi ya da gitsem diyorum uzaya, yıldızlar kadar uzağa falan. Bırak ya!

Herkes işine baksa... Der ya İlhan İrem;
Siz bütün palyaçolar, artık görüşmeyelim!