2.8.05

Kayıp Posta

Dün gece yine X BOX Fm'de Dj'lik hünerlerimi sergilerken yeni bir yazı yazdım (Posta). Yazımda depremden, can sıkıntımdan, Şekerpare'nin yeni blogundan ve hatta bugün 3. gününde olduğum rejimimden bahsetmiştim.

Yazdıktan sonra gönderdim yazıyı, sitede nasıl duruyor diye baktım. Hatta birkaç kez sayfayı yeniledim gayet güzel yani normal, ya da olması gerektiği gibi duruyordu.

Sonra XBox yorum yazamadığını söyledi, ben denedim yazabiliyordum. Sayfayı tekrar yeniledim yazdığım yazı kayboldu. Hay Allahım... Hemen dashboarda gittim edit post listesine baktım ama orda da yoktu. Yazıyı orda gördüğümden eminim.

Tüm günü Şekerpare'nin sitesi için HTML uğraşmakla, pc başında blogdan bloga atlamakla ve djlik yapmakla geçirdim. Fazla birşey de yemedim belki halüsinasyondur gördüğüm diyeceğim ama XBox da gördü. Gerçi saat 12'yi geçiyordu onun şahitliğine pek güvenilmez o saatlerde Bir de endişe içinde "Yoksa gerçekten delirdim mi?" deyince şaşkınlığımı alt edip kahkahalara sevketti

Neyse efendim... Postamı kaybettim hükümsüzdür.

Not: Şekerpare'ye yeni adresinde sonsuza kadar mutluluklar diliyorum...