18.10.05

Refresh

Soğuk bir gündü. Dün beni rahatlatacak birşeye başvurmam gerektiğini biliyordum. Ve 9-11 dersimden sonra bir çengel bulmaca ardından kendimi sokağa attım. Dişlerim titriyordu resmen kuaföre girdiğimde donmak üzereymişim.

Evet kuaföre gittim. :D Önlerdeki katları kısaltıp arkaya kat verdi. Her türlü hava koşuluna dayanıklı bir fön çekti. Hatta "Geldiğinde saçların iyiydi, fönü sen mi çektin" dedi. "Evet" dedim, "yazık değil mi bize!" diye kızdı :D "Bu kadar iyi çekme bana gel ben çekeyim" diyor. :)) Bilse 1 saat uğraştığımı hiç şaşırmazdı. (bkz. Pink Floyd Kuaför ve Güzellik Salonu)

Ordan çıktım, hava çok soğuktu demiştim ya, ben de gittim kendime şöyle kalın ve sevimli bir kaban aldım :) Gayet sıcak tutanlardan. Çok tatlı birşey. Dersaneye gidip kızlara göstermeliydim. Koşar adımlarla gidiyordum, öyle ki Newton yer çekimini icat etmese havalanıp uçacak gibi. Kızlar da çok beğendi. 17-18 yaşlarına geri dönmüşüm (öyle dediler). Çocuksu yanımı kaybetmediğimi söylediler hevesimi görünce :D (Ben son dönemde kaybettiğimi düşünüyordum da :/ ) Neyse...

Ve nihayet zıpalar. Onları çok seviyorum. Onların yüzlerindeki gülümsemenin sebebi olmayı çok seviyorum. İlk sınıf etütü sonrası "Haftaya yine var değil mi?" sorusuna "Evet" dediğimde "Oleeyyy" demelerine sebep olmayı çok seviyorum. "Hep geleceksiniz biz bir aile olduk" demeyi çok seviyorum. Gülümseyerek işten çıkmayı ve hatırlayıp kocaman tebessümle insanların garip bakışlarına maruz kalmayı çok seviyorum.

Yarın inşallah hava soğuk olur :D