19.11.05

Takla + Salto

Haberi bugünki Radikal'de okudum. Gülme krizimden ve peşinden gelen öğretmenler odası geyiklerinden bahsetmiyorum :)

Takla attı, kurtuldu!
11 yaşındaki jimnastikçi antrenman yaparken 4. kattan düştü. Düşerken refleks olarak 'hız kesme' tekniğini uygulayan Fercan, ölümden döndü!

İki kez Türkiye şampiyonu olan Fercan, 'her zamanki gibi' çekyatın üzerinden sıçrayıp pencereden takla atarak balkona geçecekti, ama hızını ve yüksekliği yanlış ayarlayınca olan oldu. Çekyatın üzerinden boşluğa uçtu. FOTOĞRAFLAR: ADNAN POYRAZ / DHA

10-12 yaş grubunda aerobik jimnastik dalında iki kez birincilik elde eden Fercan, bir gün müşahade altında tutulup taburcu edildi. Fercan, "Jimnastikçi olduğum için evde takla atarak hareketler yapıyordum. Çekyatın üzerinden atlayıp pencereden balkona geçecektim. Mesafeyi ve yüksekliği iyi ayarlayamadığım için balkondan düştüm. Düştüğümü fark edince havada saltolar atarak hızımı kesip yere kontrollü bir şekilde düşmeyi başardım" dedi.