11.11.05

Sanalım, Sanalsın, Sanal!

Dharma ve Ashkar'a teşekkür ediyor sorulara geçiyorum...

1. Günde ortalama kaç saat internettesiniz ?
Tek tatil günümde ve yaz tatillerinde tüm gün, çalıştığım günlerde ki ben 10 saat çalışıyorum bunun iki saati yol desek kaldı 12 saat. E bu 12 saatin 6 saatinde uyuyorsam 1 saati de yemek, o gün duş almışsam üstüne 1 saat fön. Yani ne kadar girebiliyorum ki internete!
2. Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz?(hangisi)

MSN kullanıyorum. Eskiden icq kullanırdım ama şimdi çok nadir açıyorum.

3. Kaç tane mail adresiniz var?
esra@pinkfloyd.com vardı taaaa eskiden ama birgün server kapandı. O kadar üzüldüm ki tarif edemem. Zaten gerisi de hikaye. Onun haricinde hatırladığım 7 tane var. En çok hotmail ve icqmail'i kullanıyorum.

4. Sizinle bütünleşen sanal bir adınız ya da nickname'iniz var mı?
Uzun süre divisionbell® olarak kaldım hiç değiştirmedim. Şimdi psychedelic pink deyince reel ve sanal hayatta herkes bilir. Bana okulda da pink derlerdi zaten.

5. İnternet ortamında tanışıp, real yaşamınız da pekişen arkadaşlıklarınız var mı?
Çok var. Forum buluşularına mı katılmadık. Buluşular mı düzenlemedik... blogger buluşularımız bile hâlâ sürüyor. Çok sevdiğim ve yıllardır görüştüğüm arkadaşlarım var evet.

6. İnternet üzeriden alışveriş yapıyor musunuz?
Sadece kitap alıyorum. O da ucuzuma geldiği için. Lakin kargo firmalarından nefret ediyorum. Bu arada kitabım daha gelmedi şekerparenin haklı çıkabilme ihtimali hâlâ var.

7. Lütfen su cumleciği iki saniye dusunup, aklınıza ilk geleni yazın;

"ya internet olmasaydı" .......

İnternet olmasaydı yalnız çok sıkılırdım. Zorluk çekerdim ama alışırdım heralde. Daha çok kitap okuyup, daha çok uyurdum. Eğlenecek birşeyler bulurdum yaa. Dizi falan izlerdim. Ben evleniyoruma katılırdım.

8. Başka sorum yok.

Sobelediklerim: Duygu, Swayline ve Pınar. Bir de yorumlarda cevaplamasını istediğim XboX :D