5.11.05

Evde Sinema / Cuma

Hepinizin bildiği gibi çekik gözlü filmleri La Panse'den sorulur. Ben de sordum. Buluşularımızın birinde yazdırmış getirmiş bir film. Günlerdir filmi izlemek için koşulların olgunlaşmasını bekliyorum. İşte uygun koşullar;
1. Film izlemek için uygun saat (10:30).
2. Rahat bir koltuk ve/veya uzanılacak bir yatak (koltuk, kanepe).
3. Karanlık.
ve en önemlisi
4. Bir adet abla.
evet bu dörtlüyü sağlamışsanız yapacak daha iyi şey belki yoktur. Yaşasın evde sinema keyfi!
Bu benim izlediğim ilk çekik gözlü filmiydi. La Pansenin zevkine güveniyordum ama bu kadar fevkalade birşey beklemiyordum. Tek kelimeyle 'Süper!'

Filmimizin adı: My sassy girl
Orjinal ismi: Yeopgijeogin Geunyeo
Türü: Romantik komedi (gülmekten ya da üzülmekten ağlamazsan paran iade cinsten)
2001, G.Kore yapımı bir film.

Aşkın geçmiş ya da gelecekten bağımsız olduğunu, bir aşka başlarken de geçmiş ve gelecek kaygıları taşımamak gerektiğini vurgulayan bir film. (Geçmişin etkisinde kalmışlara...) (Sen bittin olm!) (Ben bittim şimdi sıra sende!) :D Neyse... Filmdeki aşk hayran bırakır cinsten sevimli ve komik.

Tekme tokat dayak yiyen bir erkek arkadaş, asi, güzel ve bir o kadar da hüzünlü bir kız...

"Bu aşk mı lan?" dedirten 'ilk yarı'da gülmekten yerlere yatıran. "Aşk buymuş yawf" dedirten 'ikinci yarı' ile zırıl zırıl ağlatan... tam "böyle bitemez" derken 'uzatmalar'la maçı kurtaran "Böyle aşk olmayacaksa neyleyim zan'al aşkı" dedirten, mutlu olma ve üzülme hadisesini, kısacası adrenal bezi zıpzıp zıplatan göz yaşı bezlerini max. performans salgıya iten, golgi cisimciğini fazla mesaiye zorlayan fevkalade bir aşk hikayesi.




Ekşide film hakkında girilen entryleri de okudum. 2006'da sinemalarda gösterime gireceğini yazmışlar. O zaman belki La Panse ile gideriz.