12.11.05

Bir Gün (Analiz)

Bu sabah evden hergünkinden biraz daha geç çıktım ve dersaneye aynı saatte vardım. Demekki erken çıkmakmanın bir numarası yokmuş. (Gözlem)

İlk derste nerde kaldık diye sorduğumda bayağı önde olduğumu anladığımda bu haftanın çok kolay geçeceğini düşünüp mutlu oldum :D
(Küçük mutluluklar)

Herkes bana "iyice zayıfladın sen" dedi, oysa kocaman, şişman ve çirkin hissediyordum kendimi. (Depresyon belirtilerim - 1)

Çok yorgundum, dersten çıktım kendimi öğretmenler odasına attım... (Depresyon belirtilerim - 2)

...içerde beyaz gömleklilerin dışında baseball şapkalı bir yeni yetme oturuyordu. Genelde öss öğrencilerini tanımam ama beni görünce "Esraaa hocaamm" dedi ve ayağa kalktı. "Aaa Burak!" dedim, "Ne işin var senin burda?". "Sizi bekliyordum hocam" dedi. Adını hâlâ hatırlamama hayret etti. Kalaba Anadolu Lisesi'ndeymiş. Kocaman olmuş. Geçen sene değil ondan önceki sene okuttuğum öğrencilerimden biri Burak. Biraz eski günlerden konuştuk. "Hocam hiç değişmemişsiniz" dedi. (Vefa) (Büyük mutluluklar)

İşten çıkarken kapıda deneme sınavı hakkında konuşan iki öğrencinin arasındaki diyaloga güldüm.
"O soruyu hangi mal yazdıysa, çok kazıktı"
(Doğallık)

Ablamı aradım. "Yapıyor muyuz?" dedim, "evet" dedi. (Süpriz)

Adidasa uğrayıp babama kaybolan ayakkabılarının aynısından aldım. Süpriz yapmak için iyi bir fırsattı. Görülmeye değer bir (Sevinç)