10.12.05

Hastayım


Bu yoğun tempoda olabilecek en doğal şey oldu. Dün sabah uyandığımda genzim acıyor ve bademciklerim şişmişti. Hemen gargara yaptım ve şu oralet gibi sıcak suya karıştırılıp içilen ilaçlardan içtim. Akşam saatlerine doğru kendi söylediklerim bile kafamı şişiriyordu. Sese karşı duyarlılaştım. Uğultudan dolayı başım dönmeye başladı. İşten çıkıp eve gelirken nasıl oldu da ölmedim şaşıyorum hala. Eve gelir gelmez yatağıma girdim. Annem yiyecek birşeyler getirdi, babam da greyfurt+portakal sıktı. Bunları yedikten sonra kafamı gömüp sabaha kadar hiç çıkarmadım. Ara ara sıkıntılı uyanışlar oldu. Abuk rüyalar da gördüm. Sabah uyanamadığımı, derse geç kaldığımı falan gördüm. Sinir oldum!

Neyse sabaha oldukça dinlenmiştim ama boğazımın durumunu sormayın. Bağıramıyorum... Sesini kullanan bir insan için ne büyük bir kayıp bilemezsiniz. Bütün gün çenemi kapatıp, tek cümle bile kurmamak istiyorum. Sıkı bir tatil gerçekten süper olurdu. Bu arada doktordan randevu aldım nihayet. Kontrol için 10 ay sonra gel demişti doktor, nerdeyse 1 yıl olacak. Kramplar oldukça sıklaştı, yorgunluk hissi de arttı... bakalım, ak koyun kara koyun belli olacak. Umarım ciddi olan hiç birşey yoktur. Bu tempoya bir de hasta olarak dayanmak zor bile değil, imkansız!

Uyumalıyım. Dinlenmeliyim. Bir süre en azından buralarda olmamalıyım. Hoşça kalın.