4.12.05

Kısa Gün

Yorgunum yine çok fazla. Bugün eve geldikten sonra bir de Arcadiuma gittim. Hediyelik eşya fuarı açılmış. Annem çok methetti bir bakayım kapanmadan diye gittim. Çok güzel şeyler göremedim doğrusu, belki geç saatte gittiğim içindir, zaten çoğu stand da kapalıydı. Yine de olabildiğinde (en iyi yaptığım şeyi yapıp) kendimi sevindirdim.


Yukarıda görmüş olduğunuz düzenek 20 tane çeşitli boy ve şekillerde deniz kabuğundan oluşmaktadır. Kullanılan deniz kabukları tamamen doğal olup, omurgasız hayvanların, yumuşakçalar sınıfında, kalkerden oluşmuş dış iskelete sahip ilkel su canlılarına aittir. :P Şaka bir yana pek pahalı şeyler değil bunlar. 20 tane muhtelif boyutlarda deniz kabuğuna 10YTL ödedim. Çok daha güzel olanları vardı ama neden bilmiyorum, hep doğal görünenleri seçtim. Gösterişlilere elim gitmedi. Bir dahaki sefere de onlardan alırım artık, kapanmadan bir daha gitme fırsatı bulursam tabii.

Fuarda bir de gösteri için ayrılmış bir alan vardı, orda ise iki köçek kurtlarını döküyordu :D Çok komik birşey yaa. Fotoğraf çektim ama çok net değil. İnsanın ayağının alacağı cinsten bir müzikmiş bu. Ben ilk defa bu kıyafetle insan içine çıkan erkekler görüyorum. Çok komikti ama pek estetik olduğunu söyleyemem.



Mini alış-verişimi MUDO'da sonlandırdım. Gayet hoş renklerde yumuşacık kazaklar var, uğramanızı tavsiye ederim. Fiyatlar da fena değil. Ben bu kış 3 defa uğradım ve üçünde de elim boş dönmedim. Çok güzel şeyler çıkıyor.

Neyse efendim bir pazar gününü de böyle noktaladık. Yaşasın Pazartesi! Yaşasın tatil!