20.11.05

Mutfakta neler oluyor fasulye bakla...

Bilal artık post yazma işini bedavaya getirip kendisini sobelettiriyor. Bize de böylelikle geçmiş oluyor bu ebelik. İyiki bize küfür etmiyor arkadaşlar, kırmayıp yazıyorlar :D Sağ olsunlar.

1- Mutfağınızın bir fotoğrafını bize gösterir ve kişiliğinizi yansıtan yanını anlatır mısınız?

Benim mutfağım işte burası, hamken piştiğim, olgunlaşıp ben olduğum yer. Atalarımızın da dediği gibi "Sigaram, kültablam, kiraz ağacında yırtılan gömleğim... Hani benim gençliğim anne!" :P


Aslında bilgisayarım yeni sayılacağı için (1 yıl falan olacak) pek karakterimi yansıtamadım (henüz) ama isterseniz eski bilgisayarıma bakın bunu gördükten sonra pek fazla cümleye gerek kalmaz. Yıldızlar, fotoğraflar, oyuncaklar, renli mumlar. "Ben daha büyümedim galiba!"

2- Bir dolabınızı açın (istediğinizi), fotoğrafını çekin ve bize ne gördüğünüzü anlatın.
Aslında düzenli bir insanımdır, herşeyin belirli bir yeri vardır ve aradığımı bulurum. Birşeyin yerini değiştirsem elim hep eski yerine gider. Genelde dağıtmadan kullandığım için düzeltme işlemini de uzun aralıklarla yaparım.


Görüldüğü üzere şifonyerin üst çekmecesi. Günlük kullanılanlar... (tek tek yazdırmayın bana)
3- En gözde elektrikli mutfak aletinizi bize tanıtır mısınız?

Tabii ki saç kurutma makinası. Evde hem patronu hem müşterisi olduğum bir kuaför dükkanım var; 'Pink Folyd Kuaför ve Güzellik Salonu' :D İşte 2000 wattlık salon tipi philips marka canımdan kıymetli saç kurutma makinam.


O olmasa ne yapardım bilmiyorum :D

4- En sevdiğiniz ve her an elinizin altında olan malzemeleri bizlerle paylaşır mısınız?

E günlük ihtiyaçlar bir çekmeceyle bitmez. Takılar, kokular, saç spreyleri ve tabii ki yıldızlar...

5- En beğenerek kullandığınız mutfak aletinizden bahseder misiniz?

Bahsederim... Bu aleti (philips toUcam camera) 1,5 yıl önce teknosadan teknokazık yiyerek 119 milyona aldım. O zaman YTL'ye geçilmemişti tabii. Ama çok memnunum, görüntü kalitesi çok iyi. Bir gün bakmaktan çatlatacağım diye ciddi endişe duyan arkadaşlarım var :D

Yanında gördüğünüz küçük alet ise bluetooth cihazı. Telefonla pc arasında dosya alışverişini bununla sağlıyorum. O da çok işime yarıyor. İkisini de tavsiye ederim.


Hepsi bu kadar. Sobelediğim kişiler Eslem ve MY. Hadi kolay gelsin ;)