6.2.06

Fotograflar


Yazayım şuraya diye kendimi zorlamaktan sıkıldıktan bu yana flickrda takılıyorum. Blog olayı kadar sardığını söyleyebilirim. İşte cumartesi çektiklerimden bir tanesi. Buralarda bir pastane burası. Anlaşılacağı gibi sevgililer gününe hazırlanmış. Abartı bulduğumu söylemeliyim. Her neyse... Birkaç tane daha var benim beğendiklerimden...




Kış olduğu için çok fazla çekecek şey bulamıyorum herşey karla örtülü. Zaten makineyi de çok iyi keşfettiğim söylenemez. Keşke uğraşacak daha fazla vakit bulabilsem ama bu dönem sonuna kadar kayda değer birşeyler yapabileceğimi sanmıyorum.

Yazı özledim, yazmayı özledim, aklıma milyonlarca fikir gelmesini özledim. Donukluğum yaklaşık 2 aydır sürüyor. Nedenini seçemiyorum... Ya gerçekten üşüdüğüm için, ya çok yoğun çalıştığım için ya da gerçekten aklımı kaçırdığım içindir diyorum. ...ki hepsi kuvvetle muhtemel. Neyse yaz gelir buzlarımdan eririm yine :)