17.4.06

Merhaba günlük yine ben...

Hafta sonu çok yorucuydu ama eğlenceliydi. Hareketlerimizin sinirsel ve hormanal boyutlarını inceledik. Kesinlikle kaydedilmesi gereken bir dersti :) Ardından da mıknatısla oynadık biraz. Taktı eşek zıpaları tiroidi anlatırken "siz tiroid hastasısınız o zaman hocam, şişmansınız, 110 kilo varsınızdır heralde..." diye espriler yapıyorlar hem de 2 farklı sınıfta aynı espri! Yarından tezi yok rejime giriyorum :D Eşek zıpaları zayıf noktamı buldular, üstüme geliyorlar. Gülüyorum bir de, kızdığımı belli edemiyorum :)) Hayır gerçekten normalden fazla olsam (ebat olarak) yapamazlar belki ama yine de bunu engellemenin bir yolunu bulmalıyım :/ :))

5 hafta kaldı derslerin bitmesine. Hareketin max. noktaya çıktığı dönemlerdir genelde bu haftalar. Havalar iyice ısındıkça gevşiyorlar en kısa zamanda önemli konuları bitirmek gerek. Sonrasında çekimler için çağırırlarsa gitmeyi düşünmüyorum. Zaten 20 Haziran'da İstanbul'a gideceğim :) daha önceden gitmeye gerek yok.

Komşumla tanıştık :) Çok şeker bir insan. Kendisine de söylediğim gibi, yaşlansa da kaybetmeyeceği "iyi insan" yüzüne sahip, umarım hayatında herşey yolunda gider ve yine umarım bir gün daha kapsamlı bir flickr buluşusu yaparız :) Her nekadar Roger Waters - David Gilmour tartışması yaşasak da :P

Sağlık bloguna döndü farkındayım ama Cuma hastaneye gittim yeniden BHR astım allerjisi dedi doktor, yeni ilaçlar kullanıyorum. Gece de öksürmekten uyuyamadım, öksürme ve kusma nöbetleri, berbattı :( C.tesi derste uyuyacaktım nerdeyse, ilaçlar da uyku yapıyor galiba. Hele konu kavrama testini çözerken gözlerim kapanıyordu nerdeyse... Eve geldim yattım, ertesi gün uyandım :D Pazar daha iyiydim o yüzden, eğlenceli geçti. Demek ki ben uykusuz olunca dersler berbat geçiyor :)) Bundan sonra h.sonları daha fazla uyumaya dikkat edeyim.