27.3.06

Fısıltı

Sesim beni terk etti. Bu yazıyı fısıldayarak yazıyorum. 3 gündür tüm sesim fısıldamadan ibaret. Hafta sonunun nasıl bir kabus olduğunu tahmin edemezsiniz. Derste kendimi zorladımsa da kapı gıcırtısından daha fazla ses çıkaramadım.

Evet kaç defa yazdım buraya bilmiyorum ama ortalama bir rakam vermek gerekirse bir milyonuncu kez HASTAYIM! Hem de bu defa iyi üşütmüşüm. Ciğerlerim ağrıyor, söz ettiğim gibi sesim kısık, öksürük, baş ağrısı, mide bulantısı vs. vs. vs. Yazarken bile zorlanıyor insan.

Hafta sonu extra zordu yani, gerçi zıpalar sesimi duyunca insafa geldi sustular. Konuşanları da gidip rehberliğe şikayet etmişler, "hoca hastaydı bunlar hocayı deli etti" diye :D Oysa deli olacak halim bile yoktu. İşten gelir gelmez de yattım ve 14 saat uyumuşum. Bugün doktora gittim ama antibiyotik yazmaktan başka bir şey yapmadı. Yarın 4 saat dersim var akşam da kursum var. Bilmiyorum bu halde 4 saat daha konuşursam ne olurum.

Cuma günü sözleştiğimiz üzre Lpan ile buluştuk. Fevkalade fotoğraflar çektik. Bunlardan bir tanesi ağızlara layık cinsten. İşte krokanlı yaşpasta;