12.4.06

Blogum 1 yaşında!

1 yıl oldu, iyi kötü anlarıyla yaşadığım, hatta çoğullaştırırsak yaşadığımız. Çoğul kullanıyorum çünkü burda yalnız değildim hiç, bu yüzden blogger arkadaşlarıma çok şey borçluyum. Hepsini çok sevdim, hepsi hayatımda ne kadar eksik olduğunu sonradan farkettiğim dostluk kavramını oluşturdular. Hayatımın bu anlamlı kesitine dahil olan LPan, Eslem, Billy, Pınar, Duygu, Yasmin, LaMer, Xbox, bücürüm Tuğba, Cey cey (jon.), Mandalina, Orada Olmayan, Derin iz, snur, Jawussjan, Ashkar, fcool ve onlarca kişi daha, hepsini çok seviyorum.

Arşive gözattım biraz, ne dengesizlikler ve ne hayaller var. Altında ise her biri benim için paha biçilemeyecek kadar değerli yorumlar. Ebe sobe oyunlarımız, organizasyonlarımız (patates yeah), bekleten kargolar, bitmeyen tadilat işleri, sosyal içerik mesajlar, Bilal'le projelerimiz, yaptığımız yaramazlıklar, alçak geçmişe hakaretler, karnımda uçan kelebekler :) (ki kelebeklerin ömrü kısa olur bilirsiniz!) HTML keşifleri, Pembe- Siyah, Nejat İşler, Pink Floyd Kuaför ve Güzellik Salonu, fotoğrafçılığa merak ve flickr, Live8 tartışmaları, büyümekle ilgili kurduğum onlarca cümle, hızla değişen mevsimler, işim: zıpalar, hastalıklar, sağlıklar, mutluluklar ve en keyiflisi öğretmen öğrenci diyalogları. Hayatım bir blog şeridi gibi gözümün önünden geçti :)

Birkaç gün önce flickr'da ilginç birşey oldu. Konser biletlerinin fotoğrafını yükleyip, "Pink Floyd" grubuna eklemiştim. Birisi altına yorum eklemiş "Demek böyle birşeymiş biletler, biz de aldık ama daha elime geçmedi" diye. Sonra diğer fotoğraflarıma göz atmış. İlginç olan taraf şu, komşu çıktık kendisiyle :D Aynı sitede oturuyormuşuz. Msn'de konuştuk biraz. Hiç ihtimal vermiyordum bizim sitede Floyd dinleyen birinin olabileceğine ve 10 yıldır hiç karşılaşmayacağımıza. Komik ve bir o kadar da enteresan bir durum oldu. :) Neyse blogumdan bahsetmiştim, bir kısmına göz atmış. Şu birkaç günlük süreçte blogun bir insanın hayatını ne ölçütte yansıtabileceğini keşfettim. Şaşkınım...

Blogla ve bloggerlarla dolu daha nice yıllar geçirmek istiyorum. Herkese teşekkür ediyorum, beni yalnız bırakmadıkları için. Birgün hepsiyle bir arada görüşme ümidiyle. Hepinizi çok seviyorum!

Bu da dün çektiğim fotoğraf. Çok anlamlı bir yerde denk geldi. Süper oldu! :)