8.5.06

!!!

Sabah dolmuş şoförüyle kavga ettim! Ne kadar keyfi davranıyorlar anlamıyorum. 25 dakika dolmuş mu beklenir! Nerde yaşıyoruz, kasaba mı burası? Neyse tıklım tıklım dolu bir tane geldi. Güç bela içeriye adımımı attım "bu ne kardeşim bu kadar dolmuş mu beklenir?! 25 dakika!" dedim. Aptal adam "Otobüs de geçiyor, binseydiniz" dedi. "Güzergahı uysa binerim heralde!" dedim. Böyle saçma sapan bir hizmet anlayışı olabilir mi yaa. Çok sinirlendim. Soğuktu hava da, donduk resmen...

Yarın da öyle bir programım var ki her insanın kolay kolay kaldıramayacağı cinsten... Sabah 9:00-14:00 derste olacağım kursta (5 saat). Ardından koştur koştur 14:00-15:30 ve 16:00-17:30 arası dersim var zıpalarla (4 saat), sonra da 18:00-22:00 arası yine kursta olacağım(4 saat)! Toplam 13 saat kesintisiz ders oluyor! Gerçekten hiç iç açıcı değil. Bu program çok uzun sürmeyecek ama böyle devam ettiği süre bile dengemi altüst etmek için yeterli. Bu sıra buharlaşmazsam ya da aklım kafatasımdan uçmazsa bana daha da birşey olmaz.

Bunlar yetmezmiş gibi dergi birimi yazdığım soruları istiyor. Onları temize çekmem lazım. Böhüüü :( Biri bana yardım etsinnnnn! Herşey kötü mü yani! Aaaaa! Neyse en azından ders çalışmak insanı manen rahatlatıyor. Ayrıca yaz tatili de yaklaştı. 3 haftaya dersane tatil :)

Dipnot: Bilal 'baba' sen bizim herşeyimizsin ;)