6.2.07

5 Bilinmeyenli Denklem

Beni Eserel sobelemiş, çok sevindim, kendisi en yeni blog kardeşlerimden :) Ayrıca Orphaned Land dinleyebildiği için takdire şayan bir şahsiyet benim gözümde ;)

Hımm gelelim denklemin çözümüne. Uzun zamandır bu bloga içimi döküyorum. Çocukluğum, biraz büyüklüğüm, biraz daha büyüklüğüm, işim, hobilerim, fobilerim, hayatımdaki önemli dönüm noktaları, okuduklarım, yazdıklarım, söylediklerim ve dahası... Hakkında bilinmeyen daha ne kaldı ki diyebilirsiniz. Ben de uzun uzun düşündüm hakkımda bilinmeyen ne var diye. Bakalım deneyeceğim, acaba neler çıkacak içimde gizli kalmış.

1. Herkes öğretmen olduğumu biliyor, herkes zıpaları sevdiğimi de biliyor ama herkes idarecilerle pek anlaşamadığımı bilmiyor. Her sene idareciler şubelerde yer değiştirir. Çalıştığım şubenin o seneki idarecisiyle mutlaka atışırız. :D Bana nasıl uyumlu yaklaşmaları gerektiğini başlangıçta bilmezler lakin sonra öğrenirler. Bu konuda biraz asiyim sanırım ve profesyonel davranıp olaylara soğuk kanlı yaklaşamıyorum, ters bir durumda -ki bazen gerçekten mantığın almadığı şeyler şart koşuyorlar- gemileri yakıyorum. Zaten hep söylerim amatör ruhu seviyorum diye. :)

2. Arkadaşlarım arasında neşeli, konuşkan ve dışadönük bir insanımdır, lakin aile içinde herkes beni içine kapanık ve ketum olarak bilir. Bizimkiler blogumu okusalar eminim kafalarındaki Esra modelini tekrar gözden geçirirlerdi, arkadaşlarım için ise 'blogdaki ben' çok daha tanıdıktır. Arkadaşlarım beni aile hayatım içinde gördükleri zaman şaşırırlar, bunu görüp de "sen çok nazlısın yaa" diyen çok arkadaşım olmuştur. Ayıca "nazlısın, inatçısın ve hainsin" diyen de olmuştur ;)

3. Siyasetten ve siyesetçilerden hoşlanmıyorum, hiç birinin ahlaklı kalabildiğini sanmıyorum bu yüzden de oy kullanmıyorum.

4. Cipsi bırakmaya çalışıyorum, inanılmaz derecede zorluyorum kendimi cips almamak için ama öğrencilerim sağ olsunlar sevdiğimi bildikleri için benim dersime mutlaka cips getiriyorlar. Hatta hiç cips sevmediği halde sırf benim için cips alan öğrencim bile var :D Geçen senelerde cipslerin içinden çıkan "bedava" kuponlarını benim için toplayan bir sınıfım vardı :D Bazen de etüt derslerinde öğrencilerden birini markete gönderip birkaç tane parti boy cips aldırıp derste cips yediğimiz oluyor :)

5. Eğer özel bir yetenek seçebilme şansım olsaydı ressam olmak isterdim. Güzel resim çizebiseydim, bulduğum her yere çizerdim, yeteneğimi herkese göstermek için otobüste, dolmuşta, parkta, oturduğum herhangi bir yerde mütemadiyen resim çizerdim. Süper olurdu :)

Hımm son olarak da Un4, Eslem ve Depresif Vişne'yi sobeliyorum.