30.11.07

Yazdım

Bu aksam yazmak zorunda hissettim kendimi. Halbuki çoğu zaman böyle hissetmem, yazmak istemeyince yazmam. Ama şimdi bir an önce yazıp uyumak istiyorum. Sadece kasım da bitti demek için bile yazmaya değer diye düşünerek içimden gelen 'hisse' hayır demiyorum. :)

Kitap okuyorum şu sıra, internette fazla takılmak yerine yatağıma uzanıp ya da kalorifere yaslanıp kitap okuyorum. Sonrası malumunuz üzere, uyuyakalıyorum :) Soru yazmam gerek ama sanırım erteliyorum. Ertelememeye dair kendime yüzbinlerce kez söz vermeme rağmen yapıyorum bunu. Neyse bu defa kitabın sürükleyiciliğine verelim. Ama bu ay içerisinde yazacağım. Daha sonra vakit bulamayabilirim, konsantre olamayabilirim, kuvvetle muhtemel ki soru yazmak istemeyebilirim. Bu yüzden bir an önce çaresine bakmam gerek. Allah yardımcım olsun. Çok sıkıldım bu işlerden çookk.

Yazdın bitti mi çocuğum? Hadi bakalım doğru yatağına, kitabını oku ve yat uyu. :P