21.7.08

Yaşıyorum

Yazmak eskisi kadar zevkli gelmiyor artık. Hatta bilgisayar başında saatler geçirmek de öyle. Gün boyu toplam 1 saatten fazla bilgisayar başında durmuşsam bunu başarı olarak görüyorum. Dolayısıyla bırak bloga bir şeyler yazmak takip ettiğim sıradan internet sitelerini bile açmadığım zamanlar oluyor.

İş konusunda da öyle. Çok değil, bundan 6 ay öncesine kadar kafamı işten kaldıramıyordum. Yapmasam bile yapılacak olan işler kafamı rahat bırakmıyordu. Oysa şimdi hiç bir işim de yok. Yaz tatilindeyim. Lise döneminden beri bu kadar sorunsuz bir tatil yaşamamıştım. Herkes öğretmenlerin yaz tatilinden bahseder ya şimdi yeni yeni anlıyorum ne kadar muhteşem bir şey olduğunu :D Tekrar işe adapte olmak çok zor olacak sanırım.

Nişanlılık süper gidiyor. Günlerimi onunla dolduruyorum. Beyşehir'e döndüğüm zaman için depoluyorum. Şu sıra tezi ve işi için kritik bir süreç geçiriyoruz. Onun işleri yoluna girdiğinde daha rahat oluruz sanıyorum. Düğün planları ise önümüzdeki seneyi gösteriyor. O askerliği ben de Beyşehir hizmetimi tamamlamadan cesaret edemiyoruz. Bakalım hayırlısı neyse o olsun. Evlilik tarihi uzakken planlar yapmak, çeyiz falan düzmek tuhafıma gidiyor. Sanırım aceleye gelecek hepsi, o dönem iki ayağım bi papuca girecek. Ama ne yapayım bir şey alacak olsak ya o ya ben "seneye kadar neler çıkar o hooo" deyip geçiştiriyoruz. Sanırım en akıllıcası para biriktirmek olacak. Ev arkadaşım da benden 1 ay önce nişanlandı, onun da düğün seneye inş. Onun bu konuda maşaallahı var, eve beyaz eşyaları depoluyoruz :D Gidiyor tabak çanak katalogları getiriyor. Bu vesileyle ben de bakıyorum ama pek girişimde bulunmadım almak için. Bende son dakkaya gelmeden çalışmıyor bu tip şeyler sanırım :D Herneyse bu mevzular uzun mevzular. Hiç girmeyeyim en iyisi. (Sanki benim de hiç boş vaktim yok ya :P )

Aslında yazmaya başlamadan önce söz edecek çok şey varmış gibi geliyordu. Şimdi tıkandım. En iyisi bunu göndereyim, bakarsın daha sonra yine yazarım. Ha şunu da ekleyeyim, rahattayım, hoştayım. Melankoliden uzağım ;)