18.6.05

Bugün Burda Cumartesi...

Ziyaret Etmek İstiyorsan Tıkla

Sonunda istediğim şeyi gerçekleştirmeyi başardım. "Psychedelic Pink Ani" blog sitesi kuruldu. Sabahtan beri uğraştım ve emeğimin karşılığını aldığımı düşünüyorum. Bilmiyorum kazâra ziyaret etmek için uğrayanlar ne düşünürler ancak şunu bilsinler ki saçlarımı bile kurutmadan bununla uğraştım. Harita için çok kastım, normal HTML bilen insanlar nasıl yapıyorlar bilemem ama ben anormal bir kullanıcıyım ve deneme yanılma yöntemiyle çözdüm. Öyle iyi söktüm ki, bana ekran üzerinden herhangi bir nokta gösterin koordinatlarını aşağı yukarı çıkarabilirim :D

Uzanarak çalışmak

Bugün yaptıklarım bununla bitmedi. Benzerlik dergisi için tüm yayınlar taranacaktı bir kaç gündür ara ara bakıyordum. Bugün hepsini toparladım ve bitirdim. Toplantı pazartesi olduğuna göre yarına bir işim kalmamış görünüyor. Odamın hâli harap anlaşılacağı üzere. Yarını da odamı toplayarak geçireceğim sanırım.

Bu arada yarın ÖSS'ye giren herkese başarılar diliyorum. Televizyonda bizim dersanenin hazırladığı "Cevap Anahtarı" programı olacak. Programa çıkacak hocalara da başarılar! :)