19.6.05

Zalim Oyun Bozan

Ellerine sağlık
hadi durma kutla bu zafer senin
yüreğine sağlık
yalan dünyanda tek safirin
onu kaybetme onu kirletme
hırsınla süsleme
ellerine sağlık
hadi durma kutla bu zafer senin
yüreğine sağlık
yalan dünyanda tek safirin
onu kaybetme onu kirletme
hırsınla süsleme
hadi seni sevdim diyelim bir daha
gözümü karartıp yeniden taptığımda
değişecek misin söyle
değişebilecek misin zalim
değişecek misin söyle
değişebilecek misin zalim
zalim oyun bozan
sen de bu büyü de yalan
gelip de bitanem olmaya ne hakkın var
zalim oyun bozan sen de bu büyüde yalan
gelip de bu canda hükmetmeye ne hakkın var
gelip de bitanem olmaya ne hakkın var

Bugün Arcadium'un arkasında Deniz Seki ve Yalın'ın konseri varmış. Hem markete gideyim hem de konsere bir bakayım dedim.

Yine Havai Fişek gösterisi vardı ve bu defa tam altındaydım. Gerçekten harika, özellikle patladıktan sora gökyüzünde yıldız gibi yanıp sönenler mükemmel. (MSN'deki yıldızlı göz kırpmaya benziyor.) Hemen ardındansa Yalın çıktı. Bildiğim tek şarkısı "Zalim" ne yazık ki ama o başladı son albümünden... Zalim çıksın dinleyip giderim diye kararlaştırdım, oysa bir türlü söylemiyor Zalim'i. Beklemekten sıkılıp eve dönerken yolda başladı şarkı, ben de eşlik ederek eve geldim...

Bu arada Blog dünyasına bir kişi daha katıldı, benim tasarımımla Sway Line olarak. Bu kişi benim ablam. Eğer ilgilenebilirse bloguyla, takipçisi olacağımı sanıyorum.

Ziyaret Etmek İstiyorsan Tıkla