21.7.05

Cenk Başkan

Bugün zıpalarımı gördüm, tercihlerini yaptırmaya gelmişler. Çok özlemişim hepsini. Eğlenceli bir iş yaa bizimki, güldüm epeyce. Dergi biriminde bir takım işlerim vardı, hallettikten sonra tekrar dersaneye geçtim. Cenk Hocalar geldi. Biraz laklak yaptık.

Blog insanlarından bahsettim. Akşam resmini koyar altına "Cenk Başkan" yazarım dedim. Adresi verdim gelip bakacak

Çok severim Cenk Hoca'yı tam yerinde ve güzel espriler yapar. Öğretmenler odasının vazgeçilmezlerindendir. Dede ve o, muhteşem ikili gibiler. Dede; öğretmenler odasında oturup hocalara ders saatlerini hatırlatan, telefonlara cevap veren ve etütlere sınıf ayarlayan 65 yaşında bir personeldir. Sert bir mizacı olmasına rağmen çok hoş sohbet biridir. Cenk Hoca ile şakalaşırlar, kırıp geçirirler herkesi.

Yeni bombası da uyurgezer olması Bu gece bogazı sıkan atletini çıkarmaktansa kalkıp yakasını kesmiş. Dersanede farketti

Şimdi eski zümre başkanının öğretmenliği bırakmasıyla yeni başkanlık görevi ona kaldı. O yüzden bu sıcakta tatilde olmak yerine Ankara'da... Çalışıyor. Yeni görevi hayırlı, uğurlu olsun