18.7.05

Birgün

Bugün dersanedeydim. Sınav sonuçları açıklandığı için gideyim hem yardımcı olurum, hem de durumları öğrenirim dedim. Her sene hocalar aramızda, bir öğrenciye bahis oynarız Bu sene derece sınıfının dersine giren İbrahim Hoca; Yağız dedi, ben de Ali Burak dedim. Bu sınıfın etütleri bana ait, yani herhangi bir sorunları varsa bana gelirler. Saat 10 lara kadar etüt yaparız dersanede. Yağız Töder'de Ankara 1.si olmuştu, Ali Burak sonradan kayıt oldu ama denemelerde full çıkaran bir çocuk. İbrahim hoca çok emindi, hakikaten de Yağız'ın neti Ali Burak'ınkinden 1 fazla çıktı. Bugün sonuçlara baktık Ali Burak daha yüksek puan yapmış. Yani kazandım!

Bugün telefonumu değiştirdim bir de, kameralı mameralı olanlardan aldım. Kurcalayacağım ama pc başından ayrılamadım ki. Çok tuhafım, insanın içi kıpır kıpır olur yaa! Canım sıkkın hâlâ. Yarın büyük gün. Ameliyat günü. Kuzen gelecek, büyük bir şokla karşılaşacak. Folklor gösterileri için grupla Avrupa'ya gitmişlerdi, telefonda durumu tam açıklamadılar. Teyzemi ülserden ameliyat olacak zannediyor. Felaket bir durum Allahım yardım et ona...