12.7.05

Cankurtaran

Plajdaki cankurtarana gülüyorum hala. Iri yari, kel, top sakalli, hafif göbekli, eski kulagi kesiklerden bir adam. 36-37 yaslarinda sportif olmayan bir vücuda sahip ama iyi bodyguard olur. Biri bogulacak da bizimki kurtaracak... O kosarken millet gülmekten ortadan ikiye yarilir yaa... Neyseki kimse bogulmadi.

Biz bir grup ögretmen arkadas gittik, bizim grup zaten devamli gittikleri için tanisiyorlarmis. Hocalar geldi diye biraz hürmet etti sagolsun. Yüksek sesli konusuyor, burasi benim bölgem diyor, oradaki diger görevlilere emirler yagdiriyor. Elinde bir telsiz, bagir çagir iletisim kuruyorlar. Hatta "Lan gel buraya, kizlarin yanina gitmis, gidilmeyecek demedim mi lan ben" seklinde diger görevli çocuklara ayar veriyor :)

Arkadaslar anlatiyor. Bir defa adacikda (orda bir ada seklinde bölüm var güneslenmek için, ufak bir köprüyle geçiliyor) kendi misafirleri için yer ayirmis. Bir teyze de bu durumdan rahatsiz olup gitmis sikayet etmis. Bunun üzerine idare bizimkini çagirmis "bak biz birsey demiyoruz ama sikayet geliyor ona göre, duyulmasin" diye haber vermisler. Bu da durur mu gitmis adaya hanimin yanina, "bak hanim! burasi benim bölgem, istedigimi alirim buraya, hah! 40 yas üstü adaya çikamaz hadi bakayim disari" demis, kadin da söylene söylene inmis adadan.

Daha neler neler... Televizyondaki komedi karakterleri gibi, ya da tipik Cem Yilmaz tiplemeleri. Çok komikti. Yarin da oraya gidecegiz, hatta bize adadan yer ayiracak, bakalim :D

Bu arada Sibel'e yüzmeyi ögrettim, 1 saatimi almadi. Yaz basindan beri esi, kardesi, gruptan diger arkadaslar ögretmeye çalisiyorlarmis, buna ragmen hala kendini serbest birakamiyordu. Bir kac tarif, örnek, yardim derken kiz yüzmeye basladi. Bir kaç gün sonra daha iyi yüzer heralde. Zaten söylemistim çalismaya baslamadan önce "dogru ögretmenle karsilasamamissindir" diye. "Benim çocuklara böyle ders ögrettigimi düsün" dedim bir de, reklamimi da yaptim. Ders ücretini reklama denk getirdim ;)