8.7.05

Kdz. Eregli

Ilk defa tüm negatifligimi üzerimden atip bindim otobüse, yerime oturdugumda yanim bostu. Aslinda kapidan giren bebekli kadini görünce biraz ürpermistim ve yanimda oturabilme ihtimalini kafamdan hizlica çikarmaya çalismistim. Fakat tüm pozitifligime ragmen olabilecek en kötü sey oldu ve genç anne yanima oturdu. Kararliydim kimse bozamazdi yolculugumu, en soldaydim ve yolun son 3'de 1'lik kismi kiyidan devam ediyordu. Deniz birden bire karsisina çikinca insan sasiriyor, sanki denizi ilk defa görüyormus gibi oluyordu. Bu da insanin yüzüne kocaman bir memnuniyet gülümsemesi getiriyor ve yol boyunca olumsuz ne olmussa unutturuveriyor. Bana da öyle oldu. Genç anne ve mizmiz bebek Bolu'da indiler, yolun geri kalan kisminda yalnizdim. Kitap&müzik ziyafetiyle son 3'de 1'lik kisma girdim. Denizi görünce kitap ayiracimi kitabimin arasina koyup denizi izlemeye koyuldum. HIM - Gone With The Sin eslik etti bana. Süper yapmislar ama buna ragmen pek de hoslandigim bir grup degildir HIM.

Neyse, buradayim iste... Gorsel olarak guzel ama yasasam ne kadar tahammul edebilirdim bilemiyorum. Gözlere bayram bir manzarasi var. Yesilden ve maviden olabildigince nasiplenmis bir yer burasi. Az önce balkonda otururken farkettim, fabrikanin (Erdemir) bacasindan alev çikiyor. Dev boyutlarda bir çakmak var sanki, çok garip... ve sürekli tüten bir baska baca daha var.

Çok fazla lüks araba var burda, hepi topu Keçiören kadar (belki daha küçüktür) olan bir yerde bir trafik var sormayin. Üstelik de yayalar pek vurdumduymazlar, çekilsin diye korna çaliyorsun hiç orali olmuyorlar. Bakalim burda oldugum sürede nelere sahit olacagim daha...

Nemli hava insanin üzerine çöküyor ve uyutuyor. Özlemisim bu uykuyu... Gelir gelmez uyudum, simdi yeniden gözlerim agirlasti. Bu uykunun dibine vurmali zira son zamanlarda çok is - az uyku kampindaydim. Geçen yil da ayni tempo çalistiktan sonra tatile gitmis tüm gün plajda uyukladigim ve hatta uyuyakaldigim için hastanelik olmustum :D Bu defa daha ziyade evde uyumaya çalisacagim... Buna simdi baslamaliyim. Tumba yatak!