21.10.05

Hırsız!

Dün internete bağlanmayı denediğimde sorunlar yaşadım. Bağlandıktan sonra 3-4 dakika içinde düşüyordum. Ben de telekom arızayı aradım. Bir kaç şey sordu sonra arıza kaydımı aldı, "biz sizi 24 saat içinde arayacağız" dedi ve kapattık. Bugün işten geldiğimde aradılar arızadan. Adamın söylediğine göre bağlanamamamın nedeni adsl şifremin çalınmasıymış.

Hackerlar, bilgisayar üzerinde yapamayacakları şey yok diyor adam. Ya ben onu merak etmiyorum ki. Ne yapacak şifremi anlamadım, kotamı mı kullanacak??? Birşey bilmemek de kötü kardeşim. Ama bu yapılan hiç hoş birşey değil. :(

Çok üzgünüm ve sinirim bozuldu. Sanırım telekomdaki kaydımda da sorunlar var. Adam bana 10. ay 2005'de abone olduğunuz görünüyor dedi. Ya ben 1 yıldır kullanıyorum bu mereti, nasıl yeni abone olabilirimki. Gidip bir öğrensem iyi olacak.

Durduk yere başıma iş açtığın için senden nefret ediyorum! Hırsız!