31.10.05

Detaylarla Pink

Pınar beni sobelemiş ya, ben de hayatımdaki 20 detayı sıralamaya koyuldum. Şunlar çıktı:

1. Tembelim.
2. Çok nanemollayım sürekli hastalanırım, hasta değilsem de yorgunumdur, yorgun da değilsem üşüyorumdur, mevsim üşünecek gibi değilse "çoookkk sııııcaaaakk"tır. (Bunu üçüncü maddeye bağlayabiliriz.)
3. Mızmız sayılabilirim. (Sayılabilirim mi?!)
4. Depresif zamanlarımda kendimden pek hazetmem. Onun dışında kendime bayılırım : D
5. Melankoli sık sık kapıldığım bir şeydir.
6. Ukalayım.

Tüm bu kötü özelliklerin yanında iyi özelliklerim de yok değil hani...

7. Zıpaları seviyorum.
8. Alış veriş yapmaya bayılıyorum.
9. Arkadaşlarım arasında genelde güldürücü ve eğlenceli bir imajım vardır. Yalnız kaldığımda bu potansiyelimi kaybediyorum (hımmrrr).
10. Öğrencilerim bana bayılır. Çünkü onlarla diyalogum alışılmış öğretmen öğrenci diyalogu formatının dışındadır.
11. Güzelliğin insan ilişkilerinde kişinin hanesine +5 puan (10 üzerinden... en kötü ihtimalle) eklediğini düşünüyorum. (çirkin bir rocker olduğum dönemlerden biliyorum) :P
12. Sanırım kaprisli ve havalı görünüyorum. Tanıştığım insanlar "biz seni çok soğuk biri sanıyorduk" şeklinde yanıldıklarını belirtirler. (Er ya da geç ama mutlaka.)
13. Aileme çok bağlıyım. Onlar olmadan 3 gün hayatta kalamam. Tek başıma yaşayamazdım. Babamın nazlı kızıyım, annemin tembel :D
14. Formda kalmak için sürekli aç geziyorum.
15. İncik boncuk takım takla vatına düşkünlüğüm yok denilemez. Makyaj malzemeleri, deodorant, parfüm ve şampuan gibi kozmetik ürününe para harcamaktan çekinmem. Lakin maskeydi, cilt bakımıydı, peelingdi beni pek sarmaz. İlgilenmem.
16. Ancak saçlarımla ilgilenmek ayrı. Fönsüz gezmem. :D
17. Bilgisayarım hayatımda yadsınamaz bir öneme sahiptir. Akşam mesaim sayılır. Tv kumandasını koltuğun üzerinde mouse gibi sürüklediğim vakidir.
18. Kitap okurken uyuya kalmayı seviyorum. Uyutmayan kitapları daha çok seviyorum.
19. 'Bir gün gerçek bir sosyal insan olacağım' hayaliyle yaşıyorum. :P (Pinokyo'yu anladığım an olarak geçsin bu blog sayfalarıma.)

Gelelim sonuncu ve en güzel detaya...

20. Nejat İşler'i Seviyoruz!
:D

Iıımmm La Panse, Duygu, Bilal ebe sobe!