2.11.05

Metamorfoz

1985 yılı, henüz 4 yaşındayım. Elimde gördüğünüz şey çekirdek. Tabii ya, o zamanlar çekirdekler siyahtı. Sonradan çıktı beyaz çekirdek hadisesi. Yanımda duran o uzun boylu göbekli zat-ı muhterem babam olmakta. Bayağı göbekliymiş. Daha sonra o şey gidecek ;) Arkamızda duran amcalar babamın liseden arkadaşları. Her 5 yılda bir düzenlenen buluşulardan bir tanesi bu. Bunun 95 yılına ait fotografları oldukça ilginç o sümüklü veletler evlenecek çağa gelmişler :D Neyse bu pasaklı küçük, kim derdi ki 5 yıl sonra folklor kıyafetleri içinde poz verecek :D


1990 yılına ait bir fotograf, 5. sınıftayım. Hayır folklorde falan değildim. Annemin bir arkadaşının kızına ait bu kostüm. Neymiş efendim böyle bir fotoğrafımız olmasını istiyormuş. Hoşlansam ben katılırdım folklore öyle değil mi?! Pek hoşnutsuz gibi görünmüyor ama yarısı yırtık bir fotograftır bu, belli ki atmak istemişim o kısmı ama birisi bulmuş albümün kenarına iliştirmiş. :D



1995 yılı lise 2'ye gidiyorum. O senenin modası buz mavisi LOFT, topten gözlükler ve timberland ayakkabılar, bayağı havalı görünüyor öyle değil mi? :D Annem hâlâ emekli olmadığı için evde ayakkabıyla dolaşmak serbest ;)



2000 yılı, üniversitedeyim. Hey gidi hey. Elinde siyah çekirdek, yaka paça bir yerde "babaaeee" diye gezen minik kız üniversiteli olmuş. Hâlâ çocuk lâkin daha bir asi, daha bir umursamaz duruyor. 'Pink' o zamanlardan gelen bir takma addır. Burada kampüse yeni bahar gelmiş ve elimizde fotograf makinesi okulun muhtelif yerlerinde fotograf çekinen birkaç marjinal tipten sadece birini görüyorsunuz. Bu tipten öğretmen olur mu demeyin! İşte 5 yıl sonra...



İşte 2005... 3 yıllık öğretmen, nam-ı diğer 'hocaaanım'. Dersanenin verdiği yemeğe katılmak için hazırlanmış ve birazdan evden çıkacak. Değişim budur! Bir de eline siyah çekirdek verin, bakalım neler değişmiyormuş :D


..............................................

Sancılı metamorfoz evrelerimin fotografik öyküsü budur. Şimdi yüzümdeki anlamsız gülümseme ne bilmiyorum. Büyüdük, büyüyoruz, büyüyeceğiz de... Değiştik, değişiyoruz ve değişeceğiz de!