30.10.05

Öğretmen Öğrenci Diyalogları - Part III

Öğrenci: Öğretmenim size parmakla ilgili bir soru sorayım mı?
Öğretmen: Hayır.
Öğrenci: (parmağını kaldırarak): İngiltere neden buna sahip olmaya çalışmaz.
Sınıf: Çünkü kendine ait.
Öğrenci: (Sınıfa) Üfff yaa söylemeyin.
Diğer öğrenci: Eeee ne alakası var! Dersimiz sosyoloji mi?!
öğretmen: Ben size parmakla ilgili birşey söyleyeyim ister misiniz.
Öğrenci: Yok, hayırlı birşey çıkmaz bundan.


Aynı sınıfta erkeklerin yüzük parmağının, işaret parmağından uzun; kadınlarda ise işaret parmağının, yüzük parmağından uzun olduğunu söyledim. Biraz incelediler birbirlerinin parmaklarını... Sonra bir ses geldi "Aaa ben topum" Dersin on dakikası, öğrenciler ve ben iptal... :)

Bir başka sınıfta sandalyeden kayarak düşen öğrenciyle dalga geçen sınıftan bir ses yükseldi "Olm problem senin kafanda sanıyoruz ama problem senin oturma bölgende" :))
Sınıf ve ben iptal...

Aynı sınıfta aynı çocuk sınıfı bana şikayet ediyordu...
Öğrenci: "Ya hocam benimle dalga geçiyorlar, bıyıklarımı kestim diye",
Sınıf: "Ama hocam suratı pasparlak olmuş"
Öğretmen: "Yakışmış" :D