9.3.06

Çember

Ya dışındasındır çemberin... ya da içinde yer alacaksın.
Çemberin içinde küçülüp küçülüp yok olacaksın ya da çembere sığamayıp patlayacaksın.

Bir çemberin düşündürdükleri ne olabilir ki insana, en fiyakalısından kola geçen bir bilezik, ayağa takılan bir pranga, parmağa takılan bir nişan veya komik hareketlerle oynanan son derece keyifli bir oyundan başka. Bir zincire bir halka olmak var hayatın özünde, bir döngüde yükselip yükselip hep aynı noktadan geçmek. Gitmek isterken hep başa dönmek, kaçmak isterken büyüyüp büyüyüp daralmak, taşmak isterken küçülüp küçülüp yok olmak. İşte öyle...

Soru yazıyorum ben yine seri halde. Hapsolmuş gibiyim tahmin edersiniz. :) Neyse bu aralar yazdığımız soruların parasını alacağız. Bu bir süre körükler bu yazım hızımı :D

İyice günlüğe bağlamak amacıyla yorumları kapatıyorum, kişisel almayın :)) Şekerciğime uyuyorum ;) Yakında patik falan da örerim ben :D