2.3.06

Kurs

Bu yeni fotoğraf :) Kaptan Amerika mı bu?

Yazı yazmak giderek zorlaşıyor. Yaz tatilinde şu tatil bir geçsin yazacak ne çok şey olur diye düşünüyordum. Şimdi ise tükettim gibi geliyor, yaz tatili bir gelse diyorum. Malzeme bol ama hangisini seçsem karar veremiyorum. Bugün deli gibi başım ağrıdı 2 ağrı kesici içtim banamısın demedi :/

İş çıkışı çocukluk arkadaşımın yanına gittim, insan kaynakları üzerine bir dersanede matematik öğretmeni. Yıllardır görmüyordum, annelerimiz görüşüyordu sadece. Ben de kursa yazılacaktım vesile oldu aradım ve gittim yanına. Kocaman olmuş :D zıpanın tekiydi. Neyse kursa yazıldım 20 Martta başlayacak ve iki ay sürecek. Hem de iş çıkışı gideceğim. Zaten yoğundum şimdi iki katı daha yoğun olacağım. İnşallah çabalar boşa gitmez ve şu çileli zamanların mükafatı kayda değer birşeyler olur.

Sadece bunu yazmak için saatlerdir not defterini açıp kapıyorum. Bir konuşsam acaba neler söylerim. Neyseki susuyorum. Suyun başındaydık, susuyorduk, susmuştuk, susamıştık... Susuyoruz hâlâ!