11.2.06

Öğretmen Öğrenci Diyalogları - Again

Derste dolaşım sistemi anlatılırken, konu sigara kullanımına gelir (Zıpaların henüz sigaraya çok sempatik bakmadıkları dönem) ve konuşma gelişir;

Öğretmen: Sigara akciğerlerin iç yüzeyini bıdı bıdı bıdıbıdı... Ben daha önce kullandım, dünyanın en aptalca işi.
Öğrenci: E hocam anneniz bişey demedi mi?
Diğer öğrenci: Annenin haberi yoktu tabii...
Öğretmen: Yooo vardı.
Öğrenci: Nasıl yani birşey demedi mi?
Öğretmen hayır anlamında baş hareketi yaparken anında cevap;
Öğrenci: Anneniz üvey mi? Ben içsem annem beni gebertir. :D

Doğallık diye ben buna derim :))) Geldiğimden beri gülüyorum.


--------------------------------------------------

Havalar soğuk ve sabah derslerinde sınıf henüz ısınmamışken kaloriferin önüne sırasını çeken iki öğrenci ve öğretmen arasında gelişen diyalog;

Öğretmen: Beyler yerlerinize geçin, sınıfın ısınmasını engelliyorsunuz :D
Öğrenciler: Hocam çok üşüyoruz, gelmeyiz.

Bir süre devam eden (kıran kırana :P ) mücadeleden sonra vazgeçen öğretmen ve galip iki öğrenci arasında gelişen diyalog;

1.Öğrenci: Hocam biz Marta kadar burdayız...
2.Öğrenci (Sessizce birinciye): Olm Mart kapıdan baktırır.
1.Öğrenci: ...ııı pardon hocam Nisana kadar burdayız.


---------------------------------------------------

Öğretmenler odası iki öğretmen;

1. Öğretmen: Hocam çektiğim fotoları flickr diye bir siteye koyuyorum duydun mu?
2. Öğretmen: Yok hocam duymadım, nasıl bir site. Nasıl koyuyorsun resimlerini?
1. Öğretmen: Kişisel web sitesi gibi... Hazır, sen sadece yüklüyorsun.
2. Öğretmen: Nasıl yüklüyorsun?
1. Öğretmen(şaşkınlık içersindeki öğretmen): Maile fotoğraf eklediğin gibi upload ediyorsun, upload etmek hocam duydun mu? :D
2. Öğretmen anlamamakta ısrar eden sorulara devam ederken
1. Öğretmen: Tamam hocam en baştan başlıyorum: Dünya gaz ve toz bulutuydu.
:D

-----------------------------------------------------

Aynı espriyi bir kere de derece sınıfıyle etüt yaparken kullanan öğretmen. Yine etüt esnasında, çok basit bir temel bilgiyi ısrarla anlayamayan öğrenciye;

Öğretmen: Tamam en başından başlıyorum...
Sınıf (hep bir ağızdan) : Dünya gaz ve toz bulutuydu :D