23.5.06

Talihsiz Bir Deli Olmak

C.tesi dersaneden çıkarken yoldan bisikletli bir çocuk, aralıksız korna çalarak geçiyordu. Galiba bisiklet de korna da yeni geçmiş eline, keyifli keyifli tadını çıkarıyor. Çocuk geçerken, duraktan "yapma yaa şunu, kes gürültüyü" diyenler oldu ama çocuk sırıtarak yapmaya devam etti :) Zıpa bir de gıcıklık yapıyor ehehe. Bir kaç işim vardı o civarda, yarım saate hallettim dönerken baktım bizimki ana caddeye çıkmış şehrin göbeğinde korna çala çala gidiyor. Çok komik geldi, güldüm kendi kendime. Ertesi gün de dersteydim saat 10 gibi, 3. ders daha... Dışardan korna sesi geldi, çocuklarla baktık bizimki devam ediyor bisiklet sürmeye :D Ders boyunca birkaç kez geçti dersanenin önünden. Türk bayrağını da takmış bisikletine :))) Çok tatlıydı ya. Aklıma geldikçe gülüyorum. Çok da kötü birşey değil sanırım anormal olmak. Hem normal ne ki? Kim belirlemiş? :P

Dün de dolmuş durağında beklerken karşıda yeşillikler üzerinde onlarca gelincik açtığını gördüm. Harika bir görüntüydü, fotoğraf çekmek istedim ama zaten gecikmiştim "Bir de onunla oyalanmayayım, akşam dönüşte çekerim. Ne gelebilir ki akşama kadar başlarına" diye düşündüm ve geçiştirdim. Akşam dönüşte gelincik namına birşey kalmamış. Sürmüşler toprağı :D Bu kadar talihsizlik olamaz. :)) "Hay bin kunduz!" diyorum!

Dersaneden bir arkadaş için blog açtık, aramıza hoş geldin demek istiyorum burdan. Tired Disco diyor kendine ve iddialı konuşuyor bakalım. Günlüğünde neler yaptığını değil de neler 'yapamadığını' anlatacakmış. Çok ilginç geldi fikir, bakalım neler çıkacak ortaya. Gerçi acaip komik tespitler ve talihsizliklerle dolu bir hayatı var Serkan'ın. Sadece bu hayat dizini bile insanı dumur denizinde sürükler zaten. :)) Ben takip etmenizi öneririm. Kardeşliğimize hoş geldi.