2.6.06

Geleceğe Aittir!

Dün de dolmuş durağında beklerken karşıda yeşillikler üzerinde onlarca gelincik açtığını gördüm. Harika bir görüntüydü, fotoğraf çekmek istedim ama zaten gecikmiştim "Bir de onunla oyalanmayayım, akşam dönüşte çekerim. Ne gelebilir ki akşama kadar başlarına" diye düşündüm ve geçiştirdim. Akşam dönüşte gelincik namına birşey kalmamış. Sürmüşler toprağı :D Bu kadar talihsizlik olamaz. :)) "Hay bin kunduz!" diyorum!
23.5.06
Aklıma gelmişken, geçengün de sitenin karşısındaki parkta çok güzel sarı bir kır çiçeği gördüm. Yine çok gecikmiştim ve "neyse dönüşte çekerim ikinci kez birşey olması biraz absürd olur, kimse bu kadar talihsiz olamaz" diyerek erteledim... Döndüğümde çimler biçilmişti!

Acaba bu bir mesaj mı? Ben erteledikçe fırsatlar birer birer kaçıyor ve ben farketmiyor muyum acaba? Hımır... Biraz bu konu hakkında düşüneyim.