8.7.06

Geleneksel Panse Pink Buluşusu

Dün gece o kadar google mapden çizimlerle evin tarifini versem de Panse dolaşa dolaşa geleyim demiş :D Neyse kazasız belasız geldi sonuçta ehehe. Uzun ve eğlenceli bir kahvaltının ardından soru yazmaya koyulduk. İşin ne kadar zor olduğuna bir kişiyi daha ikna etmiş bulunuyorum. Hayatta bir daha teşebbüs edeceğini sanmıyorum :D

Yasmin ve Duygu'la konuştuk msnde, hatta Yasmin'e webcamle görüntü verdik, öyle herkese yapmayız :D Dinlediğimizi hiç kimseyle paylaşamayacağımız şeyler dinledik, hatta eşlik bile ettik. Böylece bir sırrımız da olmuş oldu :) Uzun zamandır görüşmüyorduk bayağı ciddi değişiklikler olmuş hayatlarımızda, okul bitmiş örneğin... onları konuştuk.

Klasik kitap muhabbetimiz ve kitap alışverişimizi de bozmadık. Bir tek özsüt klasiği bozuldu. Bir dahaki sefere artık Hem benim de işlerim bitince panseyle birlikte film izlemek lazım. ;)

Zaten bugün film kopyalayacağız diye başımıza gelmeyen kalmadı. :)) Tek cdromla kopyalama biraz zaman alıyor diye (benim fikrimle) "hem sen de burdasın gel benim eski pcnin cdromunu buna takalım" dedim. Hay demez olsaydım :D Pcyi açtık ortalık toz oldu zaten ama yaşadığımız talihsizlikler bununla bitmedi. Önce Cdrom girişi doluydu, çift girişli kabloyla değiştirdik ama bu defa kablo cdroma yetişmedi, alta yerleştirelim dedik, alttaki demir korumayı çıkarmaya çalıştık, hatta iki bölmeyi de açtık ve cdromu yerleştirdik, bu defa da cdromun boyu uzun geldi bir kısmı dışarda kaldı :D Tam itsek RAM'lere değiyordu. Öyle maceralı bir girişimden sonra geri açtığımız gibi kapattık ve artık saat 21'e gelirken panse eve gidebildi. Ben de o kadar işin arasında bir de odamı süpürmek zorunda kaldım.

Neyse az bir işim kaldı, onları da halledince mükemmel olacak :)

Dip Not: Eğlenceli bir gündü, bunu sıksık tekrarlamak lazım.

En Dip Not: Ev ziyareti daha bir güzel oluyormuş, sıcakta beynimiz pişmedi ve yorulmadık yürümekten, anneler işlerini iyi biliyor walla :D