15.6.06

İstanbul Kareleri



İstanbul yolculuğu üzerine fotoğrafları yüklemek için ancak vakit buldum. Başarılı bir yayındı ama gezi kısmı (fotoğraf çekme hariç) çok keyifli değildi. Biraz asileri oynadım, içimdeki kırgınlıkları bastıramadım. İşte öyle be günlük... (beni konuşturma) :P

Kurs çok sıkıcı gidiyor, sınıf arkadaşlarım çok sıkıcı. Arada sırada eğitim derslerine girerek uzaklaşıyorum ortamından. Az kaldı kurtuluyorum hepsinden. Aslında kurs falan değil de temiz bir 1 ay öyle iyi olurdu ki. Son kez herşeyi rahat rahat gözden geçirmek için. (Matematikçiye sinir oldum da :/ ) Lise öğrencilerine benziyorum ben yavaş yavaş. Onlardan tek farkım; bir tek ders çalışırken huzurlu oluyorum. :P Bilgisayar destekli çalıştığımı da belirtmeliyim :D Neyse bu sendrom da bitecek.

20 Haziran için geri sayım başladı. Zamanı durdurmaya çalışırken hızlandırdım galiba. Pazartesi gece yolcuyuz inş. bir aksilik çıkmazsa. Heyecan durumu henüz pek fazla değil, bakalım :) Son gün yine yazarım birşeyler...