18.6.06

1. Elif ve Pink Buluşusu

Dün Elif geldi Ankara'ya (flickrist dostlardan). :D Çok sevimli iki tane yeğeni de vardı, o da yeğenleri de (Asude ve Mertkan) çok tatlıydı. Teyzelerine çekmişler demek ki ;) Çok fazla vakit geçiremedik, yola çıkmaları gerekiyordu... İnşallah daha geniş bir zamanda görüşme imkanı buluruz. Ayrıca getirdiği hediyelerle beni çok mahçup etti, çok teşekkür ediyorum kendisine. (Çektiği fotoğrafları da bir an önce görmek için sabırsızlanıyorum.)

Elif'leri yolcu ettikten sonra dergi birimine gittim, bir sürü iş var yetişmesi gereken, çabuk yap dediler, elimden geleni yaparım dedim. Sonra da kursa gittim. İşler, dersler, sınav ...ve melankoli :P Yükümlülüklerden yükümlülük beğenenme durumu söz konusu.

....................................

Kuzenle buluştuk, programımızı konuştuk ve biletlerimizi aldık. Pazartesi gece saat 2'de hareket ediyoruz. Mutluyuz :D