26.7.06

I love this game...

Bugün plajda art arda 5 kez Kenan Doğulu'nun iğrenç ötesi yeni şarkısını dinleyip, üstüne bir de sıcağın etkisiyle kendinden geçen beyin hücrelerimin can havliyle "keşke ... şarkısı çıksa" iç geçirişine hoporlörden anında cevap geldi. Hatta içimden "bi dahaa..." diye geçirdim ve bir daha çaldı. :D Merkezi sinir sisteminin hareketlerinin detaylarına girmeye gerek yok sadece şunu düşündüm;

(My sassy Girl'den alınmış bir diyalog...)


Kız: Gökyüzü neden mavi biliyor musun?

Erkek: Çünkü güneş ışınlarının yansıması...

Kız: Hayır. Benim için!
Ben mavi istiyorum,mavi oluyor.
-Ateş neden sıcak biliyor musun?
Hepsi benim için. Sıcak olmasını istiyorum, o yüzden sıcak.
-Kore'de niçin 4 mevsim de var biliyor musun?

Erkek: Senin sayende.

Kız: Doğru!

Kız: Ve sen neden burada doğdun?
O da benim için.
.......